Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2011 22:32 - Велинград
Автор: balkhan Категория: Туризъм   
Прочетен: 8540 Коментари: 3 Гласове:
5



      Мястото, което щом затворя очи ми напомня за уникалността на природата и за гостоприемството като характерна българска черта.
     Сгушено в полите на Родопите триединството на кварталите Чепино-Лъджене-Каменица тихомълком излъчва от себе си мир и спокойствие за всеки външен посетител,който е решил да опознае красотата на СПА столицата на Балканите и да се сблъска с истинската хармония между тялото си, духът и природата,която го заобикаля.

image     
      Велинград е мястото за всеки,който търси земната енергия,която да го зареди с нови сили.Множеството минерални извори,които са пръснати по цялата площ на кварталите  ни карат да си мислим,че всъщност под земята е жив воден вулкан.Тези извори притежават необикновена сила и всеки,който вярва в могъществото на водата като стихия и жива материя е длъжен да отпие глътка или пък да посети минерален басейн,за да почувства истински мощта на минералната течност.
     В горите около курорта човек може да вдиша чист въздух с аромат на борове.Горското богатство е голямо - от различните видове ядливи гъби като чаладинка,манатарка,пачи крак,сърнела,масловка и печурка,та до магическите билки  - жълт и червен кантарион,мащерка,бял равнец,оранжев минзухар и котенцето/съсънка/.

image   image image   image
image   image
image   image
image   imageimage   image
      Отлични са условията за рибарски и ловни излети - Чепинска река и река Мътница са богати на мряна,кефал и пъстърва,а сърните, дивите прасета и зайците са мечтана цел за всеки ловец.

image  image
image

image  image
                         image
      Такъв е Велинград - съвкупност от чудеса. Малък рай достъпен за     всеки!
    
    




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. toninabog - Здавей
25.05.2011 08:23
Много приятен постинг!
цитирай
2. megafon - Да ти кажа,
26.05.2011 23:09
аз редовно посещавам Велинград, незнам къде си ги снимал тези прасета и сърни. Напрово ме учуди, а смея да твърда, че го познавам много добре.
цитирай
3. balkhan - :)
27.05.2011 19:12
Мегафоне,ти посещаваш,аз съм от Велинград.Кой ли познава по-добре района и историята?
Колкото до снимките - защо трябва да съм ги снимал аз? Качих ги от нета и ако се съмняваш в наличието на някакви видове от изброените от мен - свържи се с членове на някоя ловна дружинка. Ти какво очакваш - сърни,зайци и прасета да се разкарват по центъра на града ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: balkhan
Категория: Туризъм
Прочетен: 39040
Постинги: 11
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930